easyusenet | Veel gestelde vragen

Administratief

U kunt op dit moment bij ons betalen met iDeal, Bancontact/Mister Cash, Creditcard en Bankoverschrijvingen. Uw betaling wordt daarom ook direct verwerkt (uitgesloten eenmalige machtiging).
Ja, uw account is binnen enkele minuten gelijk actief.
Nee, wij zijn een prepaid provider. Indien het product verlopen is zult u zelf moeten bijkopen. Dit kunt u op hetzelfde account doen door in te loggen op onze website.
U kunt uw product zelf upgraden naar een hogere snelheid. Via 'Product & Betaling' kunt u het huidige product zelf upgraden. Het prijsverschil voor de resterende periode wordt automatisch berekend. Wij hanteren een minimum bedrag van €2,50

Account

U kunt kunt via onze inlog pagina op 'wachtword vergeten?' klikken om uw gegevens op te vragen.
Via uw profiel pagina op onze website kunt u het wachtwoord wijzigen. Let op! Deze zult u ook in uw downloadprogramma moeten wijzigen.
Wij stellen een aantal eisen waar een wachtwoord aan moet voldoen:
- Minimaal 1 kleine letter [a-z]
- Minimaal 1 hoofdletter [A-Z]
- Minimaal 1 cijfer [0-9]
- Minimaal 1 symbool [!@#^&*()+_,.{}?-]
- Minimaal 8 karakters
Zodra u op onze auto-login link heeft geklikt, blijft deze voor 1 uur werken. Indien u een nieuw wachtwoord instelt of uitlogt komt deze per direct te vervallen.

Technisch

U kunt verbinden naar onze easyusenet server met de hostname: reader.easyusenet.nl
Het aantal threads verschilt per pakket.
U kunt verbinding maken op de standaard poort 119 en op poort 80. Voor TLS/SSL kunt u gebruik maken van poort 563.

Foutmeldingen

U heeft geen actief pakket meer op uw account staan. Daarom krijgt u ook de foutmelding dat het account verlopen is. Via My EasyUsenet kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op het huidige account. Daarna kunt u direct weer gebruik maken van onze dienst.
Uw account is geblokkeerd en u kunt daarom geen verbinding meer maken met onze servers. Neem contact op met onze helpdesk.
U heeft al het tegoed van uw block pakket verbruikt. Via My easyusenet kunt u een nieuwe bestelling plaatsen op uw account. Daarna kunt u weer uw account gebruiken.
Accountsharing is niet toegestaan. Aangezien het account ergens anders actief is, kunt u geen verbinding maken.
U gebruikt teveel verbindingen. Verlaag het aantal verbindingen naar wat is toegestaan bij het abonnement. Indien u meerdere programma's gebruikt, dan zult u het aantal verbindingen moeten verdelen.
Uw ingevulde gegevens zijn niet correct. Controleer uw gegevens of vraag ze op via My easyusenet op onze website.
Het bestand wat u probeert te downloaden is verwijderd vanwege copyrightschending. Maar het zou ook kunnen zijn dat het bestand nog geupload moet worden en daarom nog niet beschikbaar is.
De foutcode 502 is geen foutcode van easyusenet. Maar dit wil zeggen dat u een verbinding wilt maken met een ander usenet platform. Controleer uw instellingen en zet deze op die van easyusenet.