Op dit moment kun je bij ons betalen met iDeal, Bancontact / Mister Cash, Creditcard en Bankoverschrijving. Je betaling wordt dan ook direct verwerkt (met uitzondering van een eenmalige machtiging).
Nee, we zijn een prepaid aanbieder. Als het product verlopen is, moet je zelf extra producten aanschaffen. Dit kun je doen op hetzelfde account door in te loggen op onze website.
Je kunt je product zelf upgraden naar een hogere snelheid. Via 'Product & Betaling' kun je het huidige product zelf upgraden. Het prijsverschil voor de resterende periode wordt automatisch berekend. We hanteren een minimumbedrag van € 2,50
Je hebt geen actief pakket meer op je account staan. Daarom krijg je ook de foutmelding dat het account verlopen is. Via Mijn EasyUsenet kun je een nieuwe bestelling plaatsen op het huidige account. Je kunt dan direct weer gebruik maken van onze service.
Je hebt al het tegoed van je blokpakket verbruikt. Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen op je account via Mijn easyusenet. Daarna kun je je account weer gebruiken.
Je gebruikt te veel connecties. Verminder het aantal connecties tot wat is toegestaan bij het abonnement. Als je meerdere programma's gebruikt, moet je het aantal connecties verdelen.
Het bestand dat je probeert te downloaden is verwijderd wegens schending van het auteursrecht. Of het kan zijn dat het bestand nog moet worden geüpload en daarom nog niet beschikbaar is.
De foutcode 502 is geen foutcode van easyusenet. Maar dit betekent dat je verbinding wilt maken met een ander usenet platform. Controleer je instellingen en verander ze naar die van easyusenet.
We zijn er voor jou
Heb je vragen of hulp nodig? Ons supportteam helpt je graag verder.